Översikt

Vår återbetalnings- och returpolicy gäller i 14 dagar. Om 14 dagar har gått sedan ditt köp kan vi inte erbjuda dig full återbetalning eller byte.

För att vara berättigad till att återvända måste din vara oanvänd och i samma skick som du mottog den. Den måste också vara i originalförpackningen.

För att slutföra din retur behöver vi ett kvitto eller köpbevis.

Det finns vissa situationer där endast partiella återbetalningar beviljas:

Om ser tydliga tecken på användning.

Alla föremål som inte är i originalskick, är skadade eller saknar delar av skäl som inte beror på vårt fel.

Alla varor som returneras mer än 30 dagar efter leverans

Återbetalningar

När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi ett e-postmeddelande till dig för att meddela dig att vi har mottagit din returnerade vara. Vi meddelar dig också om godkännande eller avslag av din återbetalning.

Om du blir godkänd kommer din återbetalning att behandlas och kontakt med varandra komma överens hur återköp betalas.

Sena eller uteblivna återbetalningar

Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.

Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt bokförs.

Kontakta sedan din bank. Det tar ofta en viss handläggningstid innan en återbetalning bokförs.

Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på {email address}.

Endast varor till ordinarie pris kan återbetalas. Reavaror kan inte återbetalas.

Byten

Vi ersätter endast varor om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta den mot samma vara, skicka ett e-postmeddelande till oss på {email address} och skicka din vara till: {physical address}.

Frakt och returer

För att returnera din produkt ska du skicka din produkt till: {physical address}.

Du ansvarar för att betala dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas inte. Om du får en återbetalning dras kostnaden för returfrakt av från din återbetalning.

Beroende på var du bor kan tiden det tar för din utbytta produkt att nå dig variera.

Om du returnerar dyrare varor kan du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa en fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att få din returnerade vara.

Behöver du hjälp?

Kontakta oss via Mail så så svarar jag så fort det bara ärmöjligt